Włosy w styczniu

Dziś byłam pierwszy dzień w szkole po Świętach. Niby przerwa świąteczna trwała do środy tamtego tygodnia, ale tak bardzo mi się nie chciało iść we czwartek i piątek, że zrobiłam sobie wolne. Wczoraj strasznie bolał mnie żołądek i choć wyszłam z domu na tramwaj, wróciłam się bo zwijałam się z bólu.

Mamy do kwietnia zapisany terminarz z angielskiego i polskiego, także żyć nie umierać. W dodatku polonistka nam dziś zapowiedziała, że mamy do przeczytania łącznie trzy lektury a ostatnia jest na po feriach. Pierwsza jest na za osiem dni ("Ojciec Goriot") następna na 20-tego stycznia ("Lalka") a ostatnia na pierwszy dzień szkoły po feriach, czyli 17-tego lutego ("Zbrodnia i kara"). A jak u Was w szkole? Też Was tak piłują? 


Jednym z moich postanowień jest regularne olejowanie włosów. Kiedyś nie miałam z tym problemów a teraz nie bardzo mi się chce to robić. Planuję kupić sobie jakieś dwa nowe oleje żeby się bardziej zachęcić i przetestować je. A nuż któryś okaże się moim ulubieńcem? Podcięłam też troszkę włosy i zrobiłam sobie grzywkę na bok która ostatnio bardzo zaczęła mnie denerwować. Oczywiście muszę prostować ją codziennie rano co sprawia, że muszę też wcześniej wstawać, ale sama się o to prosiłam :( Jednak chyba ją zapuszczę, tęsknie za spinanie sobie grzywki wsuwkami jak to miałam w zwyczaju. Na szczęście dziś wymyśliłam sobie nowe spinanie włosów, zobaczymy jak to jutro w praktyce będzie wyglądać.


Kiedy mama robiła mi grzywkę przy okazji, będąc u niej w salonie zrobiła mi kurację keratynową. Zapach kosmetyków był obłędy ale nie specjalnie widziałam rezultaty. Fakt, włosy były o wiele miększe, sypkie i nawilżone, ale nie tego oczekiwałam. Właściwie to sama nie wiem jakich spodziewałam się efektów, szczerze mówiąc. 

Lecę się pakować i przygotowywać ubranka na jutro. Miłego wieczoru!

4 komentarze:

  1. Bardzo ładny blog. :) Ja mam 12 lat i chodzę do 6 klasy. Masakra! Ciągle jakieś testy. Jutro na dodatek mam próbny test szóstoklasisty. :c
    Zapraszam ;) http://patricia-believe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ja uwielbiam kiedy moje włosy są po olejowaniu. są miękkie i ślicznie pachną :) Jeżeli zajrzysz do mnie to prosiłabym o klikniecie w banery reklamowe, jest to dla mnie bardzo ważne. pozostacsoba.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. O kurczę jakie ładne włosy :O
    Małe zazdro ;)
    Bardzo fajnie tu u Ciebie, zostaję na dłużej więc obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każdy komentarz:)
nie reklamuj się-wchodzę na bloga każdego komentującego
obraźliwe komentarze nie będą tolerowane
przyjmuję krytykę KONSTRUKTYWNĄ
nie uznaję "obserwuje i liczę na rewanż"
na pytania odpowiadam pod komentarzem

Copyright © 2016 Tak Bardzo Kosmetycznie , Blogger