Sunday's outfit

Bardzo ubolewam nad tym, że jest zimno i nie mogę częściej pokazywać mam w co jestem ubrana. Bardzo lubię takie posty, nie tylko pisać je dla Was pisać ale również je czytać/oglądać. Obiecuję, że jak tylko będzie cieplej to częściej będą się tu pojawiać takie notki.



W niedzielę byłam z mamą u babci na obiedzie. Nie miałam zbyt dużo czasu na przyszykowanie się, ponieważ jechałyśmy do babci od razu po obiedzie. Wybrałam więc swoje ulubione szare jeansy, czarne wysokie buty, czarny sweter i ostatnio ulubioną malutką torebkę którą kupiłam w Bershce. Żeby nie było tak bardzo smutno wybrałam różową koszulkę i ubrałam grubszą parkę. Jak Wam się podoba? 







spodnie, buty, koszulka; NY
torebeczka; BERSHKA

Lecę ogarnąć chaos jaki panuje wokół mnie i do zobaczenia jutro! Spodziewajcie się postu troszkę innego niż do tej pory, Pa!

11 komentarzy:

  1. Śliczna kurtka! :) Masz genialnego bloga, taaak miło tu u Ciebie!
    Jeżeli spodoba Ci się mój blog - zaobserwuj, wtedy ja postaram się odwdzięczyć

    ✿✧☽♥☆ ONCEETHOUGHT.BLOGSPOT.COM ✿✧☽♥☆

    ps. Mam wielką prośbę, mogłabyś wejść na mój blog i kliknąć w banner z SHEINSIDE i linki przy kolażu z sheinside? to dla mnie bardzo ważne do nawiązania współpracy a dla Ciebie to tylko minuta! Z góry dzięęęęękuje bardzo! + jeżeli kliknęłaś, napisz w komentarzu u mnie na blogu, dam link do Twojego bloga w następnej notce!

    OdpowiedzUsuń
  2. Strasznie podoba mi się torebka :))

    http://ahriness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. TOREBKA jakiej szukam i szukam w tu w bershce <3
    slicznie wyglądasz w takich prostych stylizacjach :))))

    OdpowiedzUsuń
  4. torebka śliczna:)

    Zapraszam na drugie moje rozdanie: http://glammadz.blogspot.com/2014/01/rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna z Ciebie dziewczyna :)
    Świetna stylizacja!

    Buziaki ♥

    www.holdmelikeapillow.blogspot.com
    (w wolnej chwili zapraszam do siebie na konkurs, można wygrać sukienkę o wartości $200)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super kurteczka! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każdy komentarz:)
nie reklamuj się-wchodzę na bloga każdego komentującego
obraźliwe komentarze nie będą tolerowane
przyjmuję krytykę KONSTRUKTYWNĄ
nie uznaję "obserwuje i liczę na rewanż"
na pytania odpowiadam pod komentarzem

Copyright © 2016 Tak Bardzo Kosmetycznie , Blogger