SPA cz. 2

Nareszcie sobota! Po ciężkim tygodniu można wreszcie odpocząć albo tak jak ja zrobić wszystko na co nie starczyło mi czasu bądź energii w ciągu tygodnia. Jeszcze zostało mi parę rzeczy na liście, ale już jestem bliżej końca i wtedy będę mogła nareszcie odpocząć. Planuję spędzić wieczór w łóżku pod kołderką z "Lalką" oraz pysznym kakaem.

W drugiej części "Domowego SPA" zajmiemy się ciałem i jego pielęgnacją. Szczerze zazdroszczę posiadaczką wanien, ja niestety mam prysznic a bardzo często mam ochotę położyć się w wannie ciepłej wody i się zrelaksować.

Relaksująca kąpiel
 Na początek zarezerwuj sobie pół godziny czasu na kąpiel.  Do wanny nalej ciepłą wodę. Możesz do niej dodać zwykłego płynu do kąpieli, oleju (np oliwy z oliwek) albo mleka z dodatkiem miodu. Wybierając wariant pierwszy koniecznie posmaruj ciało balsamem nawilżającym, ponieważ mydło może ciało wysuszyć. Przy oleju możesz sobie już odpuścić balsamowanie, ponieważ podczas kąpieli skóra zostanie już nawilżona. Jeśli zaś zdecydujesz się na mleko z miodem wlej do wanny 2 l ciepłego mleka (do którego wcześniej dodasz miód by mógł się rozpuścić) o najwyższej zawartości tłuszczu. Do tego ulubiona zapachowa świeczka i masz pół godziny na odstresowanie się po ciężkim tygodniu :)

Balsamowanie/olejowanie
Po kąpieli w ciepłej wodzie z płynem nabalsamuj ciało balsamem nawilżającym albo oliwą z oliwek. Oliwa z oliwek jest bogata w fosfor, potas i żelazo, a także witaminy z grupy B, prowitaminę A oraz witaminę C i E. Na skórę działa odmładzająco, nawilżająco i ochronnie.

Czas na masaż?
Po relaksującej kąpieli poproś np mamę żeby Cię wymasowała. W ten sposób poczujesz się błogo i będziesz wypoczęta.

Sen
Sen jest dopełnieniem całego tego procesu. Po minimum ośmiu godzinach snu poczujesz się zrelaksowana i wypoczęta jak nigdy :)


Bardzo żałuję, że nie mam wanny :( Mam teraz wielką ochotę na taką kąpiel w oliwie. Urządzacie sobie takie wieczorki dla siebie? Kąpałyście się kiedyś w mleku?

4 komentarze:

  1. ja nie lubię się wylegiwać w wannie, ale wszystkie inne formy relaksu i owszem :) W mleku się nie kąpałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post ! Obserwuję :))

    the-lost-in-dreams.blogspot.com <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post, na pewno skorzystam :D
    ♥blog-klik!♥

    OdpowiedzUsuń

  4. ciekawy post :)
    zapraszam do mnie i proszę o klikanie w link SHEINSIDE i AUPIE, to dla mnie bardzo ważne! :D


    http://fashionable-sophie.blogspot.com/2014/01/jeans-jacket.html?

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każdy komentarz:)
nie reklamuj się-wchodzę na bloga każdego komentującego
obraźliwe komentarze nie będą tolerowane
przyjmuję krytykę KONSTRUKTYWNĄ
nie uznaję "obserwuje i liczę na rewanż"
na pytania odpowiadam pod komentarzem

Copyright © 2016 Tak Bardzo Kosmetycznie , Blogger