Skoncentrowane serum 3w1 z Eveline - recenzja

Zanim pokażę Wam efekty kuracji z serum od Eveline chciałabym najpierw zrobić recenzję tego produktu. Używałam go na dwa sposoby: jako bazę pod tusz i jako zwykłą odżywkę na noc. W oby przypadkach się sprawdził.
Zauważyłyście że producent uwielbia nazywać swoje kosmetyki "ileś tam w jednym"? Mnie takie coś raczej zniechęca do kupowania, nie wierzę w aż tak świetne działanie.

Od producenta: Zaawansowana technologia dla piękna Twoich rzęs. Nowoczesne serum do rzęs łączy w sobie 3 właściwości: serum odbudowującego, aktywatora wzrostu włosa i bazy pod tusz.
Opatentowany BIO RESTORE COMPLEX ™ gwarantuje głęboką odbudowę, regenetację i ochronę struktury włosa.
Specjalnie zaprojektowana szczoteczka i satynowa konsystencja kosmetyku sprawią, że Twoje oczy nabiorą hipnotyzującego spojrzenia.
W skład serum wchodzą specjalnie dobrane składniki naturalnego pochodzenia:
- BIO RESTORE COMPLEX ™ zawierający proteiny sojowe błyskawicznie wnika w głąb włosa, radykalnie odbudowując i chroniąc jego strukturę oraz zapobiegając wypadaniu rzęs podczas demakijażu.
- Kwas hialuronowy nawilża, rewitalizuje i stymuluje wzrost rzęs.
- D-panthenol skutecznie uelastycznia i odżywia rzęsy od nasady aż po same końce.



Serum z opakowania wygląda jak tusz do rzęs, ma białą silikonową szczoteczkę którą wygodnie aplikuje się preparat na rzęsy. Serum również jest białe, gdy schnie na oku robi się transparentne. Można więc szybko śmignąć nim rzęsy i wyjść bez makijażu nie martwiąc się o to, że mamy białe rzęsy. Pogrubia je i lekko wydłuża.


Tak jak wspomniałam używałam serum jako bazę pod tusz i jako odżywkę na noc. Serum pogrubia i lekko wydłuża rzęsy, jednak często o nim zapominałam w ciągu dnia i regularnie aplikowałam go na noc. Zauważyłam, że prawie w ogóle nie wypadają mi rzęsy przy demakijażu. Dość często używam zalotki, dlatego też pewnie będę wracać do tego serum kiedy mi się skończy.

Znacie? Lubicie? Jutro pokażę Wam aktualizację rzęs! 

10 komentarzy:

  1. Tak inspiruję się Anią. Czytam ją już ponad rok, jest na prawdę świetna! :)
    http://stayy-positivee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. szukałam jakiegoś dobrego kosmetyku do rzęs i chyba znalazłam :) muszę wypróbować to serum :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Od dawna szukam czegoś do rzęs i większość okazywała się wyrzuceniem pieniędzy w błoto czas wypróbować to serum :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. ceny wszystkich preparatów do rzęs są kosmiczne bo niektóre sięgają prawie 100zł! O Eveline myślałam, że będzie kiepskie, a jednak! Muszę koniecznie wypróbować :)
    Pozdrawiam cieplutko ; *

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawy kosmetyk, nigdy o nim wcześniej nie słyszałam :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. lubię tą firmę, ale tej odżywki nie miałam jeszcze!
    ♥blog-klik!♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Koniecznie muszę wypróbować , a już od dawna szukam czegoś do rzęs , i chyba znalazłam ;-) Ciekawe czy u mnie się sprawdzi , ale muszę się wybrać na zakupy w poszukiwaniu tej odżywki ! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubią ten kosmetyk, ale stosuję go jedynie jako bazę pod tusz. Czerń jest głębsza a rzęsy nieco dłuższe :) Jednak jest to efekt jedynie chwilowy, dlatego traktuje ten preparat wyłącznie jako bazę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stosuję go już od dłuższego czasu i używam go tylko i wyłącznie jako bazę :)

      Usuń

dziękuję za każdy komentarz:)
nie reklamuj się-wchodzę na bloga każdego komentującego
obraźliwe komentarze nie będą tolerowane
przyjmuję krytykę KONSTRUKTYWNĄ
nie uznaję "obserwuje i liczę na rewanż"
na pytania odpowiadam pod komentarzem

Copyright © 2016 Tak Bardzo Kosmetycznie , Blogger