Saturday's outfit

Chyba powoli idzie do nas zima. Robi się coraz chłodniej i nieprzyjemniej. Jeśli o mnie chodzi to chcę żeby było zimno jak najszybciej. Dlaczego? Bo wtedy szybciej będziemy mieć to za sobą i 
będzie upragniona wiosna!

Pisałam Wam ostatnio post z haulem. Były tam między innymi rzeczy które kupiłam w sobotę będąc w krakowskiej Bonarce. Dziś chciałabym Wam pokazać mój sobotni outfit. Miałam niewiele czasu żeby się zebrać i często mam tak, że na szybko potrafię się ubrać dużo lepiej niż jakbym miała siedzieć i myśleć o tym co na siebie włożyć.





sweter - HOUSE
komin - MOHITO

Chciałam Was jeszcze poinformować że do końca stycznia mam sporo nauki. Praktycznie codziennie jest jakiś sprawdzian albo kartkówka. Z tej racji posty pojawiać się będą rzadziej niż dotychczas. Czekam teraz aż tylko będzie czwarty luty, zaczynam wtedy ferie!

Kupiłam sobie dziś podkład z Maybelline Affinitone Perfecting Fundation i od jutra zaczynam go testować. Byłybyście zainteresowane jego recenzją pod koniec miesiąca?

10 komentarzy:

  1. ale jesteś super ubrana :) wszystko mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajne połączenie, takie na luzie :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna ta bluzka w gwiazdki ;)
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com | zapraszaam , proszę kliknij w baner sheinside na moim blogu ;3

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie wyglądasz :)
    Powodzenia życzę w szkole, by nie było tak strasznie jak to przedstawiasz ;)
    http://byc-jak-czlowiek-renesansu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każdy komentarz:)
nie reklamuj się-wchodzę na bloga każdego komentującego
obraźliwe komentarze nie będą tolerowane
przyjmuję krytykę KONSTRUKTYWNĄ
nie uznaję "obserwuje i liczę na rewanż"
na pytania odpowiadam pod komentarzem

Copyright © 2016 Tak Bardzo Kosmetycznie , Blogger