Popraw sobie nastrój :)

Każda z Nas miewa takie dni kiedy nic jej się nie chce i najchętniej zamknęłaby się w pokoju, wlazła do łóżka i zakryła się kołdrą. Mam rację? Sami swoi :) Przygotowałam dla Was na dziś triki które poradzą sobie z Waszymi złymi humorkami. Gotowe na poprawienie sobie nastroju?

1. Zdrzemnij się!
Jeśli czujesz, że najchętniej byś wszystkich pozabijała po prostu połóż się spać. Krótka drzemka sprawi, że poczujesz się zrelaksowana i wypoczęta, wtedy na pewno już nikomu nie zrobisz krzywdy :)

2. Relaksująca kąpiel
Napuść ciepłej wody do wanny i dodaj do niej (wedle upodobań) musującą kulę do kąpieli, parę kropel olejku lub po prostu zwykły żel pod prysznic (najlepiej o Twoim o ulubionym zapachu). Czy ktoś po takiej kąpieli może się jeszcze o coś złościć?

3. Ponarzekaj ;)
Która z Nas tego nie lubi? Jeśli czujesz, że zaraz wybuchniesz ponarzekaj sobie a jak nie masz do kogo to nawet do lustra. Spróbuj! Będzie Ci lżej :)

4. Przejdź się
Dzięki temu dotlenisz się a dzięki szybkiemu marszowi pozbędziesz się wszelkich stresów. Nie ma siedzenia w miejscu!:)

5. Sięgnij po...czekoladę!
 Która z Nas nie lubi czekolady? Ale nie po kosteczkę, tylko po całą tabliczkę. A co! raz na jakiś czas można :)

6. Jeśli masz zwierzaka...
Pobaw się z nim! Zabawa z ukochanym zwierzaczkiem bardzo poprawia humor. Ja kiedy mam zły nastrój zawsze puszczam mojego szynszyla by polatał sobie po pokoju. Zawsze śmieszy mnie jak nie wyrabia na zakrętach i gdy ślizgają mu się łapki po panelach. 

7. Włącz youtube
Ta strona jest kopalnią filmików poprawiających humor. Kiedy ja mam zły dzień i włączę sobie youtube to po 2-3 filmikach boli mnie ze śmiechu brzuch.

8. Uśmiechnij się do innych
Jechałam kiedyś do szkoły i miałam bardzo podły nastrój. Kiedy byłam w tramwaju spojrzałam przed siebie i zauważyłam, że przygląda mi się staruszka która właśnie wysiada. Kiedy na nią spojrzałam starsza pani się tak prze mile do mnie uśmiechnęła...wierzcie lub nie, ale od razu zrobiło mi się milej i weselej. Potem sama do siebie się uśmiechałam :)

9. Zapomnij o przykrościach...
Sięgając po swoją ulubioną książkę. Jest to jeden z moich ulubionych sposobów na zły humor. Dzięki temu wczuwam się w akcje i po odłożeniu książki nie myślę o niczym innym tylko o bohaterach i o tym jak dalej potoczą się ich losy.

10. Przytul się :)
Do kogo tylko chcesz! Ważne jest jednak to, żeby ta osoba to odwzajemniła. Nie chcemy być przecież odepchnięte, prawda? To nam na pewno nie pomoże w zapomnieniu o przykrościach.


Mam nadzieję, że dzięki moim radom już nigdy nie będziecie chodzić smutne i skwaszone :) Miłej soboty!

16 komentarzy:

  1. fajny post, napewno pomagający :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne rady, zresztą sama często je stosuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ze wszystkimi sposobami się zgadzam, potwierdzam ich działanie :D Chociaż czasem dobrze jest się zamknąć w pokoju i pokrzyczeć do samej siebie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Oprócz tego warto zająć się swoim hobby, ale mimo wszystko zawsze warto wyjść na zewnątrz i zapomnieć ;)

    Zapraszam na mojego nowego bloga fotograficznego ;)
    Dopiero zaczynam, także przydałoby mi się kilka twoich słów jako opinii
    http://ugphoto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Często korzystam z tych trików :)
    obserwuję ;)
    http://vogueswing.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne rady :)

    http://ilike-to-fly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. dodaje ten wpis do moich zakladek :D Poczekamy az bede miala zly humor, bo nie zle rady dalas ktore wiem ze mi pomoga. Dziekuje, fajny wpis *_*

    Pozdrawiam, Kinga
    ❁ ❁ ❁ http://simplepromise-simplepromise.blogspot.co.uk/ ❁ ❁ ❁

    OdpowiedzUsuń
  8. masz ciekawy i świeży pomysł na prowadzenie bloga! będę tu zaglądać :)
    zapraszam do mnie
    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. hahah ja zawszę sięgam po czekoladę, ale nawet wtedy kiedy mam dobry humor jak teraz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hehe , skorzystam ! :)
    Świetny blog i desing ! :)
    Zostaje na dłużej ! Obserwuję i liczę na to samo ! :3
    http://karolina-kurpiel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. narzekanie i czekolada to jest to <3

    OdpowiedzUsuń
  12. ciekawe rady :) 20 fanka Wita :) Pozdrawiam i Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ten post jest jezszcze lepszy od poprzedniego, pisanie ich coraz lepiej ci idzie,
    dlatego z niecierpliwością czekam aż opublikujesz kolejny post
    http://tiffani426.blogspot.com/

    obejrzałabyś któryś z moich filmików (gram na keyboard'zie)
    https://www.youtube.com/channel/UCeFS5QPTy9Mchl32Z_bjjZg

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każdy komentarz:)
nie reklamuj się-wchodzę na bloga każdego komentującego
obraźliwe komentarze nie będą tolerowane
przyjmuję krytykę KONSTRUKTYWNĄ
nie uznaję "obserwuje i liczę na rewanż"
na pytania odpowiadam pod komentarzem

Copyright © 2016 Tak Bardzo Kosmetycznie , Blogger