OOTD :)

Dziś mam dla Was outfit z soboty. Przed chwilą zdałam sobie sprawę, że nie pokazywałam go Wam. Jak widzicie nie ubieram się za specjalnie, raczej normalnie. Niczym się nie wyróżniam i dobrze się z tym czuję. Najważniejsze aby było wygodnie!

W haulu zakupowym pokazywałam Wam właśnie ten sweterek. Nie należy do najgrubszych ale jak na ciuch z House jest całkiem w porządku. Ubrałam do niego czarne spodnie, kozaki i ostatnio moją ulubioną torebkę. Na sweter narzuciłam kurtkę, również z House i szyję owinęłam jednym z moich ulubionych kominów chyba z Colloseum.




sweter, kurtka - HOUSE
                                                                   komin - COLLOSEUM
spodnie - MANGO
buty - MCARTHUR
torebka - BERSHKA


Spadam posprzątać trochę w pokoju. Mam jeszcze trochę nauki na jutro, czeka mnie sprawdzian z matematyki, całe szczęście, że zostało jeszcze trzy dni do ferii, mam zamiar wykorzystać je w stu procentach o czym wkrótce napisze dla Was post :) pa!

20 komentarzy:

  1. Świetny komin i sweterek :) Wyglądasz super a zarazem bardzo praktycznie:)
    Całuję i przy okazji zapraszam na nowy post:*
    http://patishome93.blogspot.com/2014/01/puder-bambusowy-biochemia-urody-moja.html

    OdpowiedzUsuń
  2. i tak ma być, wygodnie ;)

    www.damagllen.blogspot.com - zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie całość wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  4. rewelacyjnie wyglądasz :) świetny sweter i torba <3

    OdpowiedzUsuń
  5. kochana ta bluza!
    zdjęcia robię Canonem 1000d :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie zimno Ci w tej kurtce? wygląda na cienką D: i nie wiedziałam, że masz industriala ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo jest cienka:D ubrałam ją tylko żeby do samochodu przejść :)

      Usuń

dziękuję za każdy komentarz:)
nie reklamuj się-wchodzę na bloga każdego komentującego
obraźliwe komentarze nie będą tolerowane
przyjmuję krytykę KONSTRUKTYWNĄ
nie uznaję "obserwuje i liczę na rewanż"
na pytania odpowiadam pod komentarzem

Copyright © 2016 Tak Bardzo Kosmetycznie , Blogger