Noworoczne postanowienia

Myślałam i myślałam nad tym jak zacząć ten post. Oczywiście wszystko wcześniej ułożyłam sobie w głowie, jednak kiedy zabrałam się za pisanie wszystko mi wyleciało z głowy. Wy też tak czasem macie? Skoro nie wiem jak zacząć przejdę od razu do postanowień na ten rok.


Dodam jeszcze tyle, że u mnie słabo jest z postanowieniami. Jednak czemu by nie próbować tego zmienić? A nuż się uda!

Będę regularnie olejować włosy
Odkąd zaczęłam interesować się tematem włosów wprowadziłam do swojej pielęgnacji olejowanie. Niestety z tym jest u mnie różnie, chciałabym olejować przynajmniej trzy razy w tygodniu.

Przejdę na zdrowszy tryb życia
Nie chodzi o samo uprawianie sportu lecz o zdrowsze odżywianie się. Nie jest z tym u mnie najgorzej, ale zawsze może być lepiej!

Będę rozwijać swoją pasję
Chodzi tutaj o rysowanie. Przez ostatnie dwa lata bardzo to zaniedbałam, nie miałam w ogóle weny choć chęci były duże. Jeśli coś mnie nie zainspiruje to nie umiem nic narysować, w tym roku chcę to zmienić!

Kupię komplet pędzli Hakuro
Tyle się nasłuchałam i naczytałam o tych pędzlach, że głowa mała! Pomyślałam, że skoro są one na prawdę tak dobrej jakości jak głoszą vloggerki i bloggerki również chcę je wypróbować. Postanowienie trochę dziwne, no ale cóż :)

Będę zapisywać wszystko w kalendarzu
Mam słomiany zapał jeśli chodzi o notatki w kalendarzu. Musze to zmienić! Mam teraz piękny duży kalendarz, że aż chce się w nim pisać, to mnie powinno do tego zmotywować. Zaraz się zabieram za uzupełnianie go.

Zapuszczę włosy do połowy ramion
Co jest równoznaczne z tym, że końcówki będę podcinać po prostu co 2-3 miesiące. Nie pisałam Wam, ale ostatnio mama zrobiła mi grzywkę! Pokażę się Wam w niej przy aktualizacji włosów.

Zrobię szpagat!
Kiedy byłam w czwartej klasie podstawówki przez miesiąc regularnie się rozciągałam, brakowało mi bodajże z 10 cm...po czym zrezygnowałam. Dlaczego? Nie pytajcie, bo ja sama tego nie wiem. Zrobienie szpagatu jest jednym z moich marzeń.

Odłożę na coś pieniądze
Nie wiem jeszcze na co chciałabym odłożyć te pieniądze. Zawsze jest coś co chcę sobie kupić, ostatnio na przykład widziałam książkę którą bardzo chciałabym mieć. Poza tym nigdy nie umiałam oszczędzać, teraz będę musiała chociaż spróbować!

Zdecyduję się na jakie studia pójdę
O kierunkach studiów myślę tak na prawdę od pierwszej klasy liceum. Nienawidzę odstawiać takich ważnych decyzji na ostatnią chwilę. Mniej więcej wiem co chciałabym studiować, jednak do końca 2014 chciałabym być już tego pewna na 100%

Zamiast kupować kosmetyki będę je denkować
To mówi samo przez siebie :)

Co sądzicie o postanowieniach? Stawiacie jakieś przed sobą czy uważacie, że to głupie?

10 komentarzy:

  1. Świetne postanowienia, powodzenia, mam nadzieję, że wytrwasz :))
    BLOG-klik!

    OdpowiedzUsuń
  2. Heh :) fajne te postanowienia. Ja tam nic sobie nie postanawiam na Nowy Rok. Jak chcę coś zrobić , to robię to od razu. Ale trzymam kciuki za wytrwałość w tych postanowieniach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super postanowienia, POWODZENIA !

    Szczęśliwego roku 2014.
    agga-aggaa.blogspot.com/#_=_ - zaobserwujesz ja już.

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę wytrwałości!
    http://obsesja-piekna.blogspot.com/ - zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wytrwałosci!
    Takze zapisuje sobie wszystko w kalendardzu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mam bardzo podobne postanowienia :) powodzenia w dążeniu do celów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobrze jest stawiać sobie cele i do nich dążyć, bo satysfakcja z ich osiągnięcia to +100 do szczęścia :)
    Moje postanowienie: wytrwać w prowadzeniu bloga!

    pookrecone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. trzymam kciuki za Twoje postanowienia :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każdy komentarz:)
nie reklamuj się-wchodzę na bloga każdego komentującego
obraźliwe komentarze nie będą tolerowane
przyjmuję krytykę KONSTRUKTYWNĄ
nie uznaję "obserwuje i liczę na rewanż"
na pytania odpowiadam pod komentarzem

Copyright © 2016 Tak Bardzo Kosmetycznie , Blogger