Ciężko, oj ciężko...

Dziś miałam wyjątkowo kiepski dzień. Mimo iż dobrze spałam cały dzień chodziłam nieprzytomna. Muszę to odespać przez ten weekend. Jest to też ostatni weekend przed feriami! Jupi!

dziś bez kolczyka
W szkole było w porządku. Miałam dziś do napisania próbną mini maturę z angielskiego. Jak tylko zobaczyłam arkusz z zadaniami wszystko mi się przed oczami pomieszało. Zresztą nie tylko mnie, każda z Nas była przerażona. Czuję, że kiepsko mi poszło, nie podeszłam do tego poważnie. Na prawdę byłam na to zbyt zmęczona. Czytałam zdanie raz, drugi, trzeci i nic z niego nie potrafiłam zrozumieć. Kartkówka z biologii też nie bardzo mi poszła:( Ostatnio mam ciężkie chwile, nie potrafię się skupić i wszystko mnie drażni ale wiem, że za parę dni już mi to minie. Nie chce przywitać ferii jako smutas! Dobrze, że wieczorem przyjechał do mnie Bartek, zaskoczył mnie piękną różą i od razu zaczęłam się uśmiechać:)

Aha! Zapomniałabym! Założyłam fanpage! Jeśli chcecie być na bieżąco z postami na facebook'u zapraszam.

A jak Wam minął piątek? Macie już ferie czy tak jak ja dopiero będziecie mieć?

14 komentarzy:

  1. mi mija piątek wynudzając się ah ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. na pewno poszło Ci lepiej niz przyspuszczasz :D

    OdpowiedzUsuń
  3. dasz radę! :)
    best-frieend.blogspot.com | ♡

    OdpowiedzUsuń
  4. ja mam ferie jeszcze tydzień. ;)'
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com | zapraszaam ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam ferie od 17 lutego ;c

    OdpowiedzUsuń
  6. piątek minął mi bardzo imprezowo, aż dziwne :D a teraz odpoczywam :) Ale ogólnie jak są takie mrozy to wszystkim chce się spać :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi został tylko tydzień ferii :(

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny blog <3
    kiniaa-kingaa.blogspot.com zachęcam do obserwowania i komentowania

    OdpowiedzUsuń
  9. Może to jest spowodowane stresem - wyluzuj troche bo zwariujesz :)
    Śliczna z Ciebie dziewczyna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję :) robię co mogę żeby się nie denerwować, ale czasami się nie da ^^

      Usuń

dziękuję za każdy komentarz:)
nie reklamuj się-wchodzę na bloga każdego komentującego
obraźliwe komentarze nie będą tolerowane
przyjmuję krytykę KONSTRUKTYWNĄ
nie uznaję "obserwuje i liczę na rewanż"
na pytania odpowiadam pod komentarzem

Copyright © 2016 Tak Bardzo Kosmetycznie , Blogger