Brązowe pazurki

Dziś chciałabym Wam pokazać paznokcie jakie miałam parę dni temu. Nie jest to nic niezwykłego, ale myślę, że takie proste połączenie dwóch lakierów daje najfajniejszy efekt.




Wszystkie paznokcie oprócz serdecznych pomalowałam mleczną czekoladką o numerze 266 z Golden Rose. Zdjęcia były robione na drugi dzień po pomalowaniu, więc nie sugerujcie się trwałością lakieru patrząc na zdarte końcówki. U mnie każdy lakier trzyma się tak beznadziejnie.
Dwa, ewentualnie trzy dni to u mnie max.


Serdeczne zaś pomalowałam lakierem z Wibo z serii glamour nails o numerku 2. Pierwszy raz robię post tego typu więc musicie mi wybaczyć jeśli jest coś nie tak, kompletnie nie wiedziałam jak się mam zabrać do tego a bardzo Wam chciałam pokazać jaki efekt udało mi się wyczarować.

Podoba się Wam efekt? Macie któryś z brązowych przyjemniaczków?

3 komentarze:

  1. ładne połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo dawno nie miałam brązowych paznokcie, może się skuszę :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post :3
    Paznokcie wyglądają przecudownie :)

    Co powiesz na wspólną obserwację ? :) Bardzo podoba mi się Twój blog :)
    Zapraszam: by-lolka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każdy komentarz:)
nie reklamuj się-wchodzę na bloga każdego komentującego
obraźliwe komentarze nie będą tolerowane
przyjmuję krytykę KONSTRUKTYWNĄ
nie uznaję "obserwuje i liczę na rewanż"
na pytania odpowiadam pod komentarzem

Copyright © 2016 Tak Bardzo Kosmetycznie , Blogger