Aktualizacja rzęs po miesiącu kuracji z serum od Eveline

Każda z Nas marzy o długich gęstych i podkręconych rzęsach, mam rację? Myślę że mam :) 

Stosowałam kurację z olejkiem rycynowym, niestety drażnił mnie on w oczy i aplikacja była nie wygodna. Później usłyszałam o pomadce z Alterry i również ją stosowałam, niestety nie zawsze mi się chciało i choć widziałam efekty w długości rzęs zrezygnowałam z tego sposobu.
Pod choinkę mogłam sobie wybrać jeden z prezentów od mamy, wybrałam więc Skoncentrowane serum 3w1 z Eveline. Przyznam, że brałam w ciemno, bo nigdy wcześniej nie słyszałam o tym produkcie.Używam go od 24 grudnia i używam do tej pory. No to co? Czas na porównanie sprzed kuracji i w trakcie!
Przed



Z natury mam krótkie rzęsy lekko podkręcone na końcach. Gęstość powiedziałabym, że jest średnia. Nie jest ich ani za dużo ani za mało. Są one ciemne u nasady i jaśniejsze na końcówkach. Myślę, że za ich ciemny kolor odpowiada w dużej mierze właśnie olejek rycynowy a za jasne końce pomadka z Alterry.
W trakcie



Widoczna jest przede wszystkim różnica w długości włosków. Przy pomalowaniu oka tuszem widać krótsze włoski które dopiero wyrastają :) Widać to na zdjęciu po prawej stronie. Przy demakijażu rzęsy nie wypadają, a jeśli tak to są to pojedyncze włoski. Zdarzało się, że wypadały po 3-4, także zostało to zahamowane.

Serum używać będę nadal, jestem ciekawa jakie efekty będą w następnym miesiącu! Zapraszam do recenzji serum którą wczoraj napisałam i na mojego fanpage na Facebook'u :)

Jak Wam się podoba efekt? Skusicie się na serum od Eveline?

6 komentarzy:

  1. chyba sie skusze,bo mam bardzo jasne, rzadkie i bardzo krotkie rzesy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. faktycznie jest różnica jak na takie kosmetyki to moim zdaniem bardzo fajnie, może skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Efekt jest widoczny :) ja używam olejku rycynowego i równiez widać ogromną różnicę :)

    Pozdrawiam i nominuję Cie do Liebster Blog Award
    http://prettinessfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślę, że jak na miesiąc stosowania, to efekt jest naprawdę zadowalający :) Ja obecnie używam właśnie pomadki z Alterry od około 2 tygodni i ciężko mi się wypowiedzieć na jej temat, ale ona właśnie trochę podrażnia mi oczy, może to za sprawą oleju rycynowego w składzie na pierwszym miejscu - skoro Ciebie podrażniał, to może mam podobnie :)
    Miło mi u Ciebie gościć, więc pozwolę sobie zaobserwować :)
    Buziak :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tej pomadki zaczęłam używać na brwi, jeśli podrażnia Ci oczy to możesz ją jeszcze wykorzystać albo do ust albo na brwi jak odzywke :D

      Usuń

dziękuję za każdy komentarz:)
nie reklamuj się-wchodzę na bloga każdego komentującego
obraźliwe komentarze nie będą tolerowane
przyjmuję krytykę KONSTRUKTYWNĄ
nie uznaję "obserwuje i liczę na rewanż"
na pytania odpowiadam pod komentarzem

Copyright © 2016 Tak Bardzo Kosmetycznie , Blogger