yesterday's outfit

Jak widzicie jestem w trakcie przeprowadzki, urządzam się tutaj od wczoraj. Już się nie mogę doczekać aż skończę wszystko tutaj "układać". Jutro jestem w domu cały dzień i mam zamiar dopracować bloga żeby wszystko było pięknie i ładnie.
Jak u Was po Wigilii? Ja już pod koniec dnia ruszać się nie mogłam, haha.

Mam dla Was parę zdjęć abyście mogły zobaczyć jak byłam ubrana na Wigilię.




koszula/buty - NY
spodnie - MANGO
kurtka - COLLOSEUM
torebka - RESERVED

Zadowolone z prezentów? Jakie jest Wasze ulubione danie wigilijne?

6 komentarzy:

  1. ślicznie wyglądałaś <3.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wyglądałaś ^^ Mam nadzieję, że nie ochlapałaś sweterka barszczem ;)

    dziennik-zuuzu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładnie, klasycznie :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna stylizacja :) Obserwuję i życzę sukcesów w blogowaniu ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każdy komentarz:)
nie reklamuj się-wchodzę na bloga każdego komentującego
obraźliwe komentarze nie będą tolerowane
przyjmuję krytykę KONSTRUKTYWNĄ
nie uznaję "obserwuje i liczę na rewanż"
na pytania odpowiadam pod komentarzem

Copyright © 2016 Tak Bardzo Kosmetycznie , Blogger