Ulubieńcy roku

Wielkimi krokami zbliża się koniec roku, z tej okazji na blogach i na youtube pojawiają się posty/filmy z ulubieńcami roku, czas więc i na mnie! Na dniach pojawi się post podsumowujący 2013 rok, także bądźcie czujne! :) Tymczasem przejdźmy do ulubieńców kosmetycznych.




Essence, I love stage - pierwsza baza pod cienie jaką miałam. Jestem jej wierna na razie, ponieważ nie chcę wypróbowywać niczego innego a to jest już produkt sprawdzony. Zauważyłam, że nie wszystkie cienie z nią trzymają się na powiekach, ale później okazało się, że to nie przez nią a przez cienie (np te z Wibo kompletnie się nie nadają :() Koszt ok 10 zł.


Garnier BB krem - to z kolei mój pierwszy krem BB. Miałam też taki krem z Under Twenty ale okazał się kompletnym bublem, więc wróciłam do mojego zaufanego, sprawdzonego Garnierka. Kosztuje ok 15 zł (?) i jest mega wydajny! Takie opakowanie 50 ml starcza mi na prawie rok.


Maxima, kryształki z olejkiem arganowym - pisałam Wam ich recenzje na starym blogu. Świetny produkt, bardzo wydajny i nie drogi. Fajnie zabezpiecza końcówki, dzięki temu nie musze podcinać ich co miesiąc a mogą dać włosom szansę trochę podrosnąć.


Synergen, puder - Rossmanowski puder który zapewne zna każda z Was. Dotknęłam już denka, więc będę musiała wybrać się po drugie opakowanie. Fajnie matuje, jest wydajny i nie drogi.


Eveline 8 w 1 - Ta odżywka to mój osobisty KWC. To nią przez większość czasu ratowałam moje porozdwajane paznokcie. Szkoda, że nie każdemu pomaga (a niektórym nawet szkodzi). Ja z niej raczej nie zrezygnuje, ja i moje pazurki jesteśmy jej wdzięczne.

A Wy macie swoich ulubieńców roku?

22 komentarze:

  1. Nie używałam żadnego z tych kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  2. po za tą odżywką (która się u mnie nie sprawdziła) nie używałam tych kosmetyków :)

    pozdrawiam
    mojakolorowacodziennosc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie ta baza pod cienie się nie sprawdziła.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć. Robię na blogu konkurs w którym jest do wygrania wymarzony design bloga: http://kierunkowy48.blogspot.com/ Polecam wzięcie udziału. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Baza i puder- zgadzam się :D Chociaż teraz szukam czegoś lepszego jako bazę pod cienie :) Zobaczymy co z tego wyjdzie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. też mam ten puder i krem bb :3

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ciekawy post ;) ja nie używałam niczego z tych kosmetyków ;) piękny design bloga ;) ogólnie blog świetny ;)
    zaobserwujesz? ;) byłoby mi bardzo miło ;)
    milenaa-milaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Z tego wszystkiego posiadam bazę i moje odczucia są podobne jak u Ciebie. Tak, tak i jeszcze raz tak ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. ooo, lubię puder synergen :) ja dzisiaj też pisałam o swoich ulubieńcach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie używałam. Czytałam kiedyś o tej odżywce do paznokci:))
    Pozdrawiam ! :)
    http://monisiaczek-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne kosmetyki :)) Cały blog super

    roxyamazinglife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. O! Puder synergen bardzo lubię! :-) Pozdrawiam serdecznie i życzę samych wspaniałości w 2014 roku! :-*

    OdpowiedzUsuń
  13. Super :)
    używałam eveline i jestem zadowolona :D
    Szczęśliwego Nowego Roku! :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Eveline 8 w 1 nie pomaga na rozjasnienie ;c

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem ciekawa jak z tym BB. Używałam kiedyś jednego, ale potwornie wysuszał mi skórę i musiałam z niego zrezygnować :( Jak z tym, o którym piszesz? Myślisz, że nadawałby się również do przesuszonej cery?
    ________________________________________
    Pozdrawiam :)
    http://ettelienne.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę, że powinien się nadać, ale może poczytaj jeszcze na wizażu żeby się bardziej zorientować?

      Usuń
  16. Fajny blog. ;)
    Obserwujemy?
    http://msunseenxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam taki lakier ^^
    Dodałam do obserwowanych. Proszę o rewanż :*
    justnowiampurple.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ta Odzywka do paznokci jest najlepsza! :D świetny post!

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każdy komentarz:)
nie reklamuj się-wchodzę na bloga każdego komentującego
obraźliwe komentarze nie będą tolerowane
przyjmuję krytykę KONSTRUKTYWNĄ
nie uznaję "obserwuje i liczę na rewanż"
na pytania odpowiadam pod komentarzem

Copyright © 2016 Tak Bardzo Kosmetycznie , Blogger