Moje sprawdzone urodowe triki

Mam dziś dla Was garść sprawdzonych przeze mnie trików urodowych. Przypuszczam, że większość z nich jest Wam znana, jeśli nie to będzie mi miło, że to własnie na moim blogu się o nich dowiedziałyście. Nie wszystkie są oczywiste wbrew pozorom.

zgadzacie się?:)
1. Sen
Bum! Odkryłam Amerykę? Może i nie, ale sen dla skóry i urody jest bardzo ważny. Oczywiście sińce ze zmęczenia pod oczami możemy zakryć dobrze kryjącym korektorem, jednak ja kieruję się zasadą "lepiej zapobiegać, niż leczyć".

2. Suche dłonie
Żadna z Nas nie lubi uczucia suchych dłoni, mam rację? Regularnie kremuj dłonie kremem a jeśli jesteś tak zabiegana, że zaniedbujesz swoje rączki to kremuj je na noc! Nałóż grubą warstwę nawilżającego kremu na dłonie i ubierz bawełniane rękawiczki (np. For You Beauty 10 zł w Rossmanie) 

3. Biała kredka
Jeśli chcesz rozjaśnić swoje spojrzenie i dodać mu świeżości zastosuj białą kredkę na dolną linię wodną. Dzięki niej nie tylko będziesz wyglądać świeżej ale również powiększysz optycznie swoje oczy (np Essence ok 10 zł)

4. Problem z paznokciami?
Jeśli masz kruche i łamliwe paznokcie wcieraj w nie codziennie przed snem oliwę z oliwek bądź olej rycynowy (olej rycynowy kupisz w aptece za ok 3-4 zł). Dzięki temu staną się one twardsze i nie będą się łamać.

5. Zmień pilnik i naucz się piłować!
Skoro mowa o paznokciach możemy w ten sposób płynnie przejść do kolejnego triku urodowego. Nigdy nie używaj metalowych pilników! Są one co prawda dostępne wszędzie i najtańsze (?) ale nie robią one nic dobrego naszym pazurkom gdyż szarpią je kiedy są piłowane. Używaj pilniczków papierowych bądź szklanych (np For You Beauty ok 10 zł) i piłuj nim pazurki w jedną stronę, w ten sposób nie będą one szarpane.

6. Nawilżaj nie tylko od zewnątrz
Dla mnie jest to tak oczywiste jak punkt pierwszy :) Nie od dziś wiadomo, że oczyszczanie organizmu jest niezwykle ważne. Robiąc to możemy zapobiec wypryskom jakie pojawiają się nam na twarzy. Należy wypijać od 1,5 do 2 litrów wody dziennie.

7. Piękne usta
Szczotkując zęby wieczorem potraktuj szczoteczką również usta. W ten sposób poprawisz ich ukrwienie jak i usuniesz  z nich martwy naskórek. Masuj delikatnie aby nie zrobić sobie krzywdy i rób to kolistymi ruchami robiąc przy tym tzw dzióbek. Najlepiej będzie jak będzie to szczoteczka z miękkiego włosia.

8. Zmień ręcznik :)
Nigdy nie wycieraj twarzy tym samym ręcznikiem którego używasz do ciała. Dlaczego? Na ręczniku tym gromadzą się bakterie które mogą na Twojej twarzy narobić niemałego zamieszania. Zamień zwykły ręcznik na papierowy i postaw w łazience na półce, Twoja skóra twarzy będzie Ci wdzięczna.

9. Kremuj i pomadkuj! :)
Teraz co prawda zimy jeszcze nie mamy (bo jest wiosna, niby fajnie ale mamy grudzień o.O) ale kiedy ona nadejdzie przed wyjściem z domu kremuj zawsze twarz aby zapobiec jej przesuszeniu i stosuj ochronną pomadkę na usta. Żadna z nas nie lubi uczucia pieczenia, a na twarzy jest to wyjątkowo nieprzyjemne.

10. Białe paznokcie
Jeśli zdarzyło Ci się pomalować paznokcie na ciemniejszy kolor nie pokrywając wcześniej płytki bazą pod lakier to zmywając lakier możesz się spodziewać pożółkłych pazurków. Po pierwsze ZAWSZE pamiętaj o bazie ale jeśli raz Ci się zdarzyło to można to przebaczyć. Jeśli zanurzysz dłonie w ciepłej wodzie z sokiem z cytryny paznokcie zostaną pięknie wybielone.


11. Białe paznokcie part 2 :)
Na pożółkłą płytkę mam dwa sposoby, pierwszy już znacie a drugi to taki żeby na niepotrzebną szczoteczkę do zębów nałożyć odrobinkę wybielającej pasty (również do zębów) i delikatnie trzeć nią o paznokcie. Kiedyś zrobiłam tak z ciekawości i efekt był dużo lepszy niż po kąpieli w wodzie z sokiem z cytryny.

12. Podratuj swoje rzęsy
Zwłaszcza jeśli używasz regularnie zalotki która może je znacznie osłabić. Możesz nakładać na noc olejek rycynowy, jednak nie każdej z Was może to podpasować, ponieważ może on podrażnić. Stosuj więc odżywkę, wybierz taką którą możesz używać na noc jak i na dzień jako bazę pod tusz. Ja jestem w trakcie testowania serum 3 w 1 od Eveline, nie jestem teraz w stanie nic napisać o jego działaniu, ale opinie na wizażu mówią same za siebie. 

A Wy macie swoje sprawdzone triki urodowe? Podzielcie się nimi w komentarzach żeby każda z Nas mogła na tym skorzystać:)

12 komentarzy:

  1. Ciekawe rady - większość stosuje :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak mam, nawet robiłam o nich post a teraz muszę wziąć sie za 2 część
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Stosuje sporo z tych sposobów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. strasznie przydatne te rady :)
    obserwuję, każdemu przyda się trochę wiedzy o dbaniu o siebie :>

    OdpowiedzUsuń
  5. Co do 10, to ja niezależnie czy mam bazę czy nie to i mam żółte, nic nie pomaga, po prostu tak mam i już. Nie walczę z tym, a niech sobie żółte będą i tak zawsze mam lakier na paznokciach xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię białe kredki w makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny blog! oraz super rady. Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne porady - większość stosuję...
    _____________________________________________
    http://rozowyswiatmarthe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każdy komentarz:)
nie reklamuj się-wchodzę na bloga każdego komentującego
obraźliwe komentarze nie będą tolerowane
przyjmuję krytykę KONSTRUKTYWNĄ
nie uznaję "obserwuje i liczę na rewanż"
na pytania odpowiadam pod komentarzem

Copyright © 2016 Tak Bardzo Kosmetycznie , Blogger